Stiri – Citeste doar ceea ce merita

6 October 2006

Download Windows Vista RC2

Filed under: Stiri IT — Stiri @ 23:57

În primul rând: pentru cei care mi-au scris să nu mai postez ştiri despre Windows – put a sock in it. În al doilea rând: cică Vista e mai stabil şi multe bug-uri au fost reparate.
Download de la http://download.windowsvista.com/preview/rc2/en/download.htm
Cei din echipa de dezvoltare ne asigură că Vista e ”aproape gata… aproape, aproape”. Mai e până la anul dar noi sperăm. Speranţa moare ultima. Nu mă întrebaţi ce e nou, ştirea e proaspătă şi nu am dat încă de specificaţii.
Sursa

6 Comments »

  1. vreau si eu windows vista am auzit ca e super

    Comment by pusca ionut daniel — 10 February 2007 @ 14:15

  2. its grate

    Comment by feri — 28 March 2007 @ 12:10

  3. vreau si eu vista ca e super tare

    Comment by feri — 28 March 2007 @ 12:11

  4. pentru cei care au zis ca windows vista este ,,super tare,, din cate am auzit eu ca vista este un windows in care nu se pot instala driverele numa care sunt ati si cam toate jocurile merg sacadat asa ca yo raman la inpresia ca xp este mai bun ca vista si nu o spun cu siguranta deoarece nu am avut windows vista pe cumputer si va reped ca am auzit ca nu e cam bun decat la:internet,un film,muzika,si daca se lucra cu office

    Comment by marioan — 14 April 2007 @ 10:53

  5. da Marioan asa am auzit si eu despre vista si eu raman tot la xp

    Comment by mirel — 14 April 2007 @ 14:44

  6. ba yo miam cumparat vista si nu am nici o problema cu el nici nu driverele deoarece toate sunt ATI si nici cu vrun program.Pentru cei care zic ca nu le merg toate programele si ca le da erori inseamnaca nu lati cumparat si lati luat de pe net.La mine nu imi da nici o eroare nimik numai ca unele jocuri merg cam sacadat atata tot.Problema la windows vista este ca este o masina de mancat resurse.

    Comment by Cristy — 15 April 2007 @ 13:32


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

