Tags

, , , ,

Vanzarile de dispozitive multimedia de tip tableta au scazut cu 28% in primul trimestru din 2011 (comparativ cu trimestrul IV din 2010) atingand cifra de 7,2 milioane de unitati, la nivel mondial – arata raportul International Data Corporation (IDC). Cu toate acestea, compania de analiza a crescut previziunile privind vanzarile pe 2011 de la 50,4 la 53,5 milioane unitati! „Responsabilii” pentru aceasta modificare sunt tabletele iPad, produse de Apple, dispozitivele dotate cu sistemul de operare Google Android, dar si concurenta tot mai acerba de pe piata tabletelor. Chiar daca vanzarile inregistrate au fost sub asteptari, tabletele iPad de la Apple continua sa domine piata tabletelor si sa „puna presiune” pe ceilalti producatori. Motivul vanzarilor mai slabe este pus de catre analistii IDC „rateurilor” date de furnizorii de ecrane, dar si pe „pauza” de doua saptamani dintre anuntul oficial al noului iPad 2 si livrarea sa efectiva in magazine.

Advertisements