Ascult rock de prin clasa a 6-a şi cred că am trecut prin toate genurile şi subgenurile metalului, de la christian metal şi până la black cu influenţe industrial. Mi-am spart creierii pe Six Feet Under prin rockotecile din Oradea, am gustat Manson cu un pahar de vin şi Satyricon cu un dram de ură, dar nu credeam niciodată să apuc ziua asta. După cum ne spune fără-sens.org, un amendament care stă să fie aprobat, riscă să aducă interdicţii care – cel puţin mie – mi se par absurde.
in Romania sunt interzise orice forme, mijloace, acte sau actiuni de defaimare si invrajbire religioasa, precum si ofensa publica adusa simbolurilor religioase… Cam aşa sună un citat.
Ultima oară când am verificat, România era o ţară cu o populaţie majoritar ortodoxă şi nu plină de adventişti de ziua a şaptea. Decizia de a purta sau nu tatuaj cu faţa zâmbitoare a lui Baal ar trebui să-mi aparţină. Dacă e să ne luăm după respectivul amendament, tot ce ia în derâdere religia intră sub incidenţa legii. Gata cu tricouri cu Marduk, gata cu coperţi de albume gen ”Ceremony of Opposites”, cu textele şi concertele în aer liber. Dacă scriu o carte, nu am voie să declar în ea că m-am şters unde nu bate soarele cu pasaje din Corinteni sau că Biserica română e cel puţin la fel de coruptă ca politicienii care cică ne conduc. Nu veţi mai citi Cohelo, Palahniuk, Crowley pentru că probabil se va impune cenzura. Ce mai – ca în 1984 a lui Orwell. Big Brother înlocuit de Biserică.
Sărumâna părinte!
Merg să ascult nişte My Dying Bride cât mai pot. Thanks to crownofsins pentru link.
Sursa